Kontakt oss

Under finner du ofte stilte spørsmål. Hvis du ikke finner svar på det du lurer på, kan du ta kontakt ved å bruke knappen nedenfor.

Hva er avbestillings- og endringsfristen deres?

Du kan fritt avbestille eller endre timen din inntil 24 timer før behandlingen. Om du endrer eller avbestiller etter dette vil du bli fakturert for behandlingens totale beløp.

Tilbyr dere delbetaling?

Nei, vi tilbyr ikke delbetaling.

Vi tilbyr pakkepris på noen behandlinger ved kjøp av flere behandlinger.

Jeg er forsinket til timen min. Hva gjør jeg?

Vi er dessverre ikke tilgjengelig på telefon og det hjelper derfor ikke å ringe oss om du er forsinket til timen din. Møt opp så fort du kan i salongen og snakk med terapeuten du skal til.

Hvordan endrer jeg/kansellerer jeg min time?

Da du booket timen din mottok du en SMS med en link du kan følge for å enkelt endre/kansellere timen din. Husk at vi har 24 timers endre- og kanselleringsfrist. Etter dette blir man fakturert for behandlingens totale beløp.

Hva skjer under en konsultasjonstime?

Under en konsultasjonstime hos oss, vil du få personlig rådgivning og veiledning angående den ønskede behandlingen. Du vil ha muligheten til å stille spørsmål og få grundige svar, slik at du har all informasjonen du trenger for å ta en informert beslutning. Våre kosmetiske sykepleiere er erfarne innen sine felt, og du kan føle deg trygg på at du får ærlig og pålitelig veiledning av høy faglig kvalitet, for å oppnå dine ønskede resultater på en trygg måte. Vår konsultasjonstime er gratis og helt uforpliktende.